Subscribe News Feed Subscribe Comments

.....MIKHAIL..

Okay sok dah nak balik uni. Kepada si manis yang berani sila sambut saya dengan bilik yang indah yer hohoh. Erk slide tak siap lagi bagaimana nak tunjukkan pada Dr esok pagi.. Besok bakal memandu sendiri ke uni tak sangka ayah bagi kebenaran. Ouh MIKHAIL..dah habis baca. Entah kenapa karangan Ramlee Awang Murshid kali ni tak sehebat novel yang lalu. Aku agak kecewa... Boleh bayangkan tak mula-mula datang penghantar pos laju ke pejabat tapi bagi kotak pizza? Kenapa cerita dia macam tak selari. Editor tak buat kerja ke? Gaya penulisan pun rasa macam canggung semacam.. Ke perasaan aku jer? Entahla. Walaupun jalan cerita agak menarik tapi aku tetap kecewa, tak macam aku harapkan. Okay lah nak selit jugak gambar kucing aku yang menggedik.:D


Mengada-ngada kan


 
Bukan Aishwarya Rai | TNB