Subscribe News Feed Subscribe Comments

.....Entri Kongsi Lagi

Disebabkan semalam dah berjanji nak update entri hari nih, jadi terpaksalah buat entri. Ya terpaksa, sebab dah berjanji dan nak buktikan janji Melayu boleh pakai. Apa nih merepek lagi. Tujuan entri hari nih juga sebab nak tunjuk yang saya dah pandai share video dari You Tube hohoh.



Layan okay video ini hihih.


Dan tadi melawat ke blog Misz Nurul dan terbaca entri tentang bondanya yang sedang ketagihan terhadap game Pokemon. Kalau rerasa nak baca sila klik ini. Hahah sesuka jer link. Eh suka lah. Okay cuma nak bagitahu yang mak dan ayah aku pun sedang ketagih terhadap game yang sama. Bila ada masa lapang jika anak nya tak meminta untuk disuap makanan mereka akan menghadap PC bermain game nih. Sampaikan ada satu masa tuh dorang boleh berebut PC sebab nak main game nih jadi kami anak-anak mereka yang pemurah hati nih bertolak ansur dan beri mereka gunakan PC kami. Tapi nasib baik saya nih otak bergeliga, geliga tu apa eh? Ah lupakan. Okay lah nasib baik saya pintar dan tidak simpan game tuh dalam lappy saya kalau tak nanti susahlah nak buang masa kat lappy nih hohoh. Ya saya memang pandai.
 
Bukan Aishwarya Rai | TNB